Szervíz
Professzionalizmus és szakértelem
a ICON, szolgálatában.
Ügyfélszolgálatunk közepén van egy csapat szakember, technikus és vezető, akiknek az a feladata, hogy a lehető leggyorsabban segítsenek megoldani az összes vizsgálatot, javítást és mihamarabb visszaszolgáltassák Önnek a terméket.
Professzionális szerviz biztosítása
Minden általunk forgalmazott termékhez teljeskörű professzionális szervizt biztosítunk, legyen szó üzembe helyezésről, karbantartásról vagy helyszíni javításról. Ezeket a munkákat saját, szakképzett szerviztechnikusaink végzik el. Nemcsak legújabb modelljeinkhez, hanem - mivel jó minőségű termékeket forgalmazunk - akár többéves berendezéseinkhez is tudunk alkatrészt és szakszerű javítást nyújtani.
A Sport8 Hungary Kft. által képviselt NordicTrack és ProForm márkának hosszú évek után is biztos alkatrész utánpótlást biztosítunk! Alkatrészbázisunk biztosítja, hogy a legtöbb esetben rövid határidővel történő szervizelést tudjunk biztosítani bármely általunk eladott termék esetében.
Hibabejelentés az alábbi módokon történhet
Szervíz elérhetőség:
Telefon: +36205050828
E-mail: szerviz@sport8.hu
Levélben: Sport8 hungary Kft - 1116 fehérvári út 168-178.
Hibabejelentő űrlap kitöltésével: Bővebben
Hibabejelentést csak írásban tudunk elfogadni, megértését köszönjük!
Garanciális hibabejelentő űrlap lakossági ügyfelek számára.
Tisztelt készülék tulajdonos!
Mivel az alábbi adatok nélkülözhetetlenek a javítás sikeres, gyors lebonyolításához - kérjük, hogy a jobb oldali oszlopot figyelmesen, pontosan és hiánytalanul töltse ki.
Továbbá kérjük, csak a hibásnak vélt egységet vagy részegységet küldje el, tartozékok nélkül!
A hibabejelentő lap mellé kérjük, csatolja a Magyarországi eredeti Jótállási jegyét és számláját. Ezek hiányában nem tudjuk elvégezni térítésmentesen a javítást. (A számla fénymásolata is elegendő)
Szervízlap kitöltése: ITT
A visszaszállítás vagy visszavétel időpontjáról Ön az itt megadott telefonszámon, vagy e-mail címen értesítést kap.